domingo, 21 de octubre de 2007

Satisfaction - No es del meu gust

Este nou post mereix un canvi idiomàtic a mode d'homenatge i es que Hidrogenesse, si, els del "Disfraz de Tigre" es un d'ixos grups que encara aconsegueix per A o per B que la música te dixe sense paraules, una sensació prou agradable, la veritat.
Via una recomanació de Bataller (gràcies mil!) que per cert, ja es íntim dels artistes en qüestió, a través de Lastfm he descobert a la parella fent esta meravellosa versió lliure del "Satisfaction" dels Rolling. Ja es la segona versió del hit dels Rollin' que apareix en esta plana però la vitat es que, mereix la pena. Així ademés avancem que d'ací poquiu, el 16 de novembre, hi ha festeta de la, sempre genial, factoria Austrohúngaro en el Wha,Wha i la cosa promet: Hidrogenesse+Mano de Santo+Austrohúngaro dj's!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Quina classe, quina posse, quines samarretes, quina versió musicalment parlant, i en la traducció: no saps si estan traduint la cançó, o parlant de la cançó en sí ("que no m'agraden els stones, cony!"). En fi, que ja fa anys que per a mi Hidrogenesse supera a Astrud per davant i per darrere i per tots els costats (i oju amb el que dic, eh?). Vaig contant els dies fins al 16N!!!

(By the way, Carlos i Genís tenen més versions...a banda del Vestit d'En Pasqual, en tenen una de Morrissey, i una ara de Surfin' Bichos; search them si no les has escoltat!)

Bo, besitus!

doppelgänger dijo...

Pon un austrohúngaro en tu vida y nada volverà a ser como antes! I, a més, de deveres. De bon tros, són la banda més interessant del moment. No creus? Molta cultura, molt de concepte, bones propostes... un poc rarets, això sí, però encantadors!

I... íntim, íntim... tampoc! Encara no m'han descobert, jeje. I de moment millor així, un poquet d'intringulis! =P (quina vida tan avorrida, pardiez).

Un bes, ci vediamo presto!
FALTAN 25 DIAS!
=P

Pickford dijo...

Si esqueeee... no em direu que no se alborotar el sector saforenc ee???
Possi, lomass de lo last son els Hidrogenesse, el que jo dic, millor ni parar-se a intentar entendre'ls. Tinc unes ganetes del evento de any que no s'ho podeu ni imaginar...
Bata, ja ma dit el Batiste que te va fer quedar com un rei amb els teus "íntims" vease momento Chimo Bayo, animalitos i personas, aiiii!
Eloiet, la dels surfin si que l'he escoltat en la radio, molt guai i això que a mi els surfin no me maten, la de Morrisey, seguiremos investigando...
Besius als dos!

amador dijo...

Esta versió no m'agrada, no es del meu gust...

Fairbanks dijo...

Em fa gràcia...pero tampoc és molt del meu gust.

Astrud màgraden intelectual i estéticament, mentre que Hidrogenesse...em fan gràcia i em pareixer uns lletristes geni(s)als i molt intel·ligents,però mai escoltaria un dis sancer seu per pur plaer.

Patricia Gàquis i Bru

Pickford dijo...

Mademoiselle Gasquis i Bru,
Molt interessant la seua aportació en llengua vernàcula. Malgrat la divergència d'opinions respecte al tema espere que no dixe d'unir-se a la interessant comitiva que el 16 de novembre reunirà la casa Austrohúngaro a wha, wha.
Les meues salutacions.